Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Erama. Meer weten? Ontdek meer
ger
21 jun 2026 om 20:10
goed eten altijd goed verzorgt en niet onbelangrijk word altijd met een lach bezorgt top
Sandra
19 jun 2026 om 20:18
vriendelijke bezorger en eten was goed verzorgd en heeft goed gesmaakt. Voor mij was de portiegrootte goed maar voor een grote eter is het wellicht wat te weinig
ger
19 jun 2026 om 0:23
lekker pizza's ,altijd goed verzorgt toppers
Peter
17 jun 2026 om 9:16
was goed verpakt had nog een goede temperatuur .Zag er smakekelijk uit en zo smaakte het ook.
Otto
8 jun 2026 om 17:19
Super lekker , snelle service. Zeker aan te raden.
Renee
7 jun 2026 om 19:08
uitstekend verzorgd zoals altijd!
Chantal
7 jun 2026 om 17:22
Lekkere shoarma!!!!
Nadine
6 jun 2026 om 21:43
Lekker en snel
Bas
6 jun 2026 om 2:48
Kapsalon, zo droog als de reet van Sinterklaas… wat een nare gebeurtenis. Wij bestellen hier niet meer
Maria
31 mei 2026 om 18:58
Heel lekker , Erama voor altijd
Guy
29 mei 2026 om 8:13
Vlotte en vriendelijke levering van een grote kapsalon. MAAR: het vlees was niet goed van smaak, de frietjes waren lauw en slap en de sausjes waren niet de sausjes die ik besteld had. Erg teleurstellend.
Tom
28 mei 2026 om 21:38
Echt heel lekker gegeten! Pizza taco en durum doner zijn aanraders!!